Återhämtning!

Vad innebär återhämtning för er , Allt från sömn och träning ,stress ,. Men i det här fallet som är det träning för mig och min sömn som kanske blir lidande när jag går upp tidigt på morgonen eller fortfarande natt när jag går upp.

Vila är det bästa man kan göra när man trötta ömma muskler och sömnen minst lika viktigt .

Återhämtning att man återhämtar sig från en arbetsdag när man kommer hem från jobbet .

Umgås med familjen är återhämtning och fråga hur dagen har varit .

Att göra nåt annat kan minst var lika kul som att gå i Skogen ,Havet,Trädgården,Fota 

Eva/#Bloggswe

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Återhämtning!

  1. annicaaktiv skriver:

    Återhämtning för mig är att få vara ute i trädgården eller ute i skogen och fota 🙂

Kommentera

