När inte nyårslöften finns !

 Tänker vid tolv slaget där skulle gå laget runt här hemma på nyårsafton och alla skulle avlägga sina nyårslöften.  Och min bror säger att skall försöka sluta att svära så mycket och så kom det en lång ramsa efteråt… Så säger vi det höll inte så långt och min bror .Vi bara skrattade åt honom . Min fick frågan också har inget sa han och skrattade .Samma fråga fick Mikael och han sa skall försöka träna och äta så hälsosamt som möjligt .Även jag fick denna fråga jag har inget nyårslöften.Jo jag vill vara frisk och må bra och försöka att äta så hälsosamt i den mån det går . Och mina mål som jag har vill jag behålla för mig själv . Nyårslöften som inte blir genomförda . Man kan ha en dröm istället som man vill kunna göra .Drömmar är alltid bra att ha ./Eva #bloggswe

 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

