Söndag !

Lite som hände igår men fick gjort lite saker .Cykeln kom in på service. Min bror körde dit till cykel affären men innan dess så köpte vi baguetter till fika utomhus och foto utflykt. Lite foton skall kunna vara med här i bloggen .Vi åkte till Vesslunda naturreservat som ligger i Falkenberg. En timmes bilfärd dit och sagolikt vackert. Havet så otroligt rogivande. Vi fikade och årets första kaffe ute .Vi började gå tillbaka mot bilen och jag kommer på att jag hade glömt ta fram middags mat .Min bror vi går ut och äter ikväll jag bjuder .Vi kom iväg ut och det blev indiskt .Vi gick till kvarterets korgen hemma på gatan .Sa godnatt till Mikael för han skulle upp tidigt i morse för att flyga till Kina och jobba i två veckor och han sitter på flygplanet just nu med 9 timmars flygning framför sig landar i Hongkong vid midnatt här men sju på morgonen där .

Vad mer har blivit gjort idag jo har hjälpt en vän med att flytta på lite saker och hon körde mig hem .Jag fortsatte här hemma och städa och passade på putsa fönsterna ,Diskade ,Tvätta lite saker som var kvar .Lagt in foton  på Flickr för temat som var ovanlig för fotosöndagen ./Eva 

18 #blogg 100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Söndag !

  1. Gunvor Persson skriver:

    Vilket fint väder… i Sölvesborg har det varit snöblandat ösregn mer eller mindre hela helgen, och det regnar i dag oxå.

  2. birgittak2015 skriver:

    Fina foton! Havet tröttnar man aldrig att titta ut över. Kaffe på en klipphäll är inte så dumt heller.

    Birgitta

Kommentera

