Att kunna varva ner !

Mikael kom hem från jobbet och jag fixade maten gjorde en fiskgratäng.  Och efter maten så tog vi en kopp kaffe . Tittade lite på tv och vi planerad det sista på cykelsemesteren. Klockan var strax efter halv nio och jag bara gäspade hela tiden . Och jag sa till Mikael vet inte var det är med ikväll och jag kände mig trött.  Inte så konstigt tyckte Mikael du har varit dålig några dagar och nu har du börjat varva ner och slappna av då blir man trött . 

Jag kom på att tänka på hur jag var innan jag träffade Mikael och hur jag var innan jag slutade äta godis . 

Jag var uppe i 100% hela tiden . 

Inser nu att sluta äta godis var det bästa jag har gjort och snart har det gott 1 år . Känner faktiskt nåt sug efter det alls .

Jag tackade Mikael  för att han har lärt mig att det är nyttigt att vavra ner .

Jag sa att gick upp till sovrummet  och kröp ner i sängen för att läsa några sidor på boken . Somnade väldigt snabbt och vid elva tiden så kröp Mikael ner i sängen och somnade snabbt han också .

Och så var det fredag morgon gick upp när Mikael gick upp . Dags att åka hem till Göteborg igen . Undra om jag hinner med tåget 08.52 så jag till Mikeal . Nej så han finns inte chans så han för det kom på hur mycket människor som helst på bussen .Och det ofattbara som hände Stockholm så tragiskt och så nära ./Eva 
/Eva

31 #blogg 100

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

