Skrivlust !

Skrivlust har inte funnits sen jag gav upp blogg 100 för i år .

Men jag gör ett försök att börja blogga igen .Så jag kan hålla bloggen flytande . 

Som sagt det är min ventil utåt skriva av sig är bara nyttigt . 

Har en längtan att skriva en bok om vad vet jag inte ännu . 

Ställer en fråga vad skall handla om ? 

/Eva 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Skrivlust !

  1. Birgitta Krantz skriver:

    Roligt om du kommer igång med skrivandet igen. Har saknat dina inlägg.
    Hälsningar
    Birgitta

  2. Peak skriver:

    Har själv också varit ”borta” från bloggandet. Kul att du är tillbaka! Vad är det där med blogg 100?

Kommentera

