Ingen vanlig dag !

  Jag vaknade och såg att jag hade fått meddelande att Mikael hade kommit fram till Kina där han skall jobba i 14 dagar . . . 

 God morgon.  Framme .Trött och jätte varmt.  34 grader i skuggan känns som 46 grader. Önskade att jag hade kunnat vara med där det hade varit en upplevelse. 

Sprang ner till tvättstugan för lägga in tvätten . Upp igen fixade frukost och fixade dagens foto till temat för foto söndag.  Sonen vaknade jag frågade om han hade frukost nej så han . Han fixade lunch till oss . Jag gick och tränade stillsam träning idag yoga.  Och till och med fått bort stryk tvätten . Väntar att maten skall bli färdig hungrig . 

 Idag är det ingen vanlig utan Mikael födelsedag som friade den på 10.000 meters höjd.  Men när han kommer hem igen så väntar en present och födelsedag middag ute .

/Eva 

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

