Semester känslor !

Himla svårt att komma upp sängen på morgon . Gör allt för vilja ligga kvar i sängen .Men jag har ju ett jobb att gå till .

Jag kan riktigt känna hur kroppen skriker efter ledighet.  Trött är det rätta ordet .

Hur som helst så känns semester långt bort till sista dan vecka 27 . Då man kan städa bort jobb nycklar i fem veckor .

/Eva

Det här inlägget postades i Dagbok och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Semester känslor !

  1. villacalifornia skriver:

    inte alla som har jobb att gå till…
    Och jag skall upp 00,30 för att jobba, så… 🙂

  2. Peak skriver:

    De är jobbigt att känna den där hemska tröttheten. Försök tänka kortsiktigt, en dag i taget. Ta en kort paus efter jobbet innan du forsätter din vardag. Det är inte lätt. Kämpa och håll ut!

    • sputnik56 skriver:

      Tack Peak . Gick och la mig tidigt igår . Får se om det hjälper . Det tänker jag göra ta en dag i taget . Skall ta en paus efter jobbet och gå till Osteopaten för lite behandling sen kan jag fortsätta med min vardag . Nej jag vet det är inte lätt . Skall kämpa och hålla ut !

Kommentera

