Tusen bitar!

Ibland går livet i tusen bitar och det tid att plocka upp dom igen . Man får börja om på nytt och leva annorlunda och börja var lojal i mot sig själv och ta hand om sig för livet är så skört . Och stanna upp lyssna på den rösten som inom en . Nu…

En mys kväll själv !

Hur tillbringa man bäst en hemmakväll själv .Det är det jag tänker göra ikväll . Sonen hade blivit bjuden på mat och show med Orup utav företaget där han jobbar dom fira 60 år som företag . Så ikväll tänker jag mysa själv med god mat och nåt gott att dricka till . Antaligen kommer…

God dag min sköna böna!

Dagen har varit bra och det fort på dagarna som tur är :-).Förmöte på Lsg inför torsdag kul att träffa alla vi är inte många inom måltid och fastighet men vi har roligt :-).Men jag vet inte vad som tog åt mig jag blev bara så där tvärtrött jag hade kunnat stå upp och sova…