Lung Söndag

on

Söndagen morgon känner hur tystnaden här i lägenheten .Alla katterna sover och sonen sover . Klockan var väl 8.00 och jag skav i halsen och tungt huvud tog en huvudvärkstablett. Gick och köpte baguetter . Kaffe måste man ju på morgonen. Gick ut en kort promenad och fotograferad till dagens tema till fotosöndag. Kom hem gick ut med återvinningen och diskade . Och sonen dammsög. Och jag ser hur alla tre katter springer för sina liv .
Varför valde jag det här fotot en del ser det här som konst . Och andra ser det här som klotter . Men det finns en attityd bakom det här . Men jag ser en konstnär som använder sig av graffiti konst .
Det är som en målning som speglar sina känslor i graffitin.
Vi har alla sina egna sätt och få fram sina känslor en del bloggar en del skriver dagbok en del skriver för att sätta sina känslor på pränt . Jag väljer att skriva så jag kan dela av mig till andra . /Eva

image
Graffiti

20 #Blogg100

Lämna en kommentar